مجريش بعد ما خبط المتوفي.. حودة بندق يروي تفاصيل جديدة في حادث عصام صاصا| عاجل - نايل 360

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
مجريش بعد ما خبط المتوفي.. حودة بندق يروي تفاصيل جديدة في حادث عصام صاصا| عاجل - نايل 360, اليوم الثلاثاء 7 مايو 2024 12:12 مساءً

كشف مطرب المهرجانات حودة بندق بعض التصريحات الهامة حول أزمة الفنان عصام صاصا بعدما تعرض لحادث سير وعلى آثره دهس شخص يبلغ من العمر 40 عام.

حودة بندق: عصام غلبان وطيب بلاش شغل التريندات دا

كتب المطرب حودة بندق عبر حسابه على موقع الفيسبوك في منشور رصده موقع تحيا مصر، عن الأزمة التي يتعرض لها مطرب المهرجانات عصام صاصا بعدما قام بحادث على طريق الدائري منيب وتعرض شخص للدهس وتوفي على آثر الحادث.

وقال حودة بندق معلقاً: أنا كنت عامل حادثة كبيرة علي الدائري، وربنا نجاني منها الحمد لله، والحيوان اللي خبطنا بالعربية من وره كان راكب عربية، نقل طار وموقفش شافنا حتة موتنا ولا حصلنا إيه.

وأضاف: اللي عايز أقولi في موضوع عصام صاصا، أن عصام وقف ومجراش بعد ما خبط المتوفي الله يرحمه ويصبر أهله، فعصام غلبان وطيب بلاش بقي السوشيال ميديا والناس اللي عايزه تعمل تريندات وحاجات بايخة عيب بقي.

68f49714d2.jpg
حودة بندق وعصام صاصا

تفاصيل أزمة عصام صاصا

تسبب مطرب المهرجات عصام صاصا في مصرع شاب في أوائل الأربعينات، أثناء سيره أعلى دائري المنيب قبل نزلة المريوطية بالتحديد، حيث فوجئ عصام صاصا بمرور شاب للطريق فاصطدم به بسيارته وصدم عصام صاصا مما يحدث لأن المكان غير قابل للعبور المشاه، وأنتظر صاصا حتى وصلت قوات الشرطة ونقلت سيارة الإسعاف الشاب المصاب إلى المستشفى إلا أنه فارق الحياة وتبين من هوايته أنه سائق، وتم القبض على عصام صاصا وتم تحرير محضر بالواقعة وبدأت النيابة العامة للتحقيق.

04a3623072.jpg
عصام صاصا

وعلقت زوجة عصام صاصا على حادث زوجها عبر حسابها الرسمي بموقع الإنستجرام قائلة: ونهى الإسلام عن اتهام الناس ورميهم بما ليس فيهم، قال تعالى “وَمَن يَكْسِبْ خَطِيئَةً أَوْ إِثْمًا ثُمَّ يَرْمِ بِهِ بَرِيئًا فَقَدِ احْتَمَلَ بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا".

آخر أعمال عصام صاصا الفنية

وعلى الجانب الآخر أصدر عصام صاصا أغنية " أمي الحياة"  عبر حساباته الرسمية وحققت الأغنية نحاجاً كبيراً، وتأتي الجزء الأول من كلمات الأغنية كالتالي:

ابكي على ايه
ولا ازعل على ايه
ما اللي راح خلاص
ما عدتش أندم عليه

ده زماننا فيه الاوباش
اللي بيكرتو بالجنيه
تكسب فيه لو بكاش
تخسر لو ممعكش يا بيه

الحياه فاشوش
روَّق وانسى الجراح
الصحاب مجوش
وقت الشده الكل راح

الاحباب ما زاروش
كله حابب المرواح
دول مقدروش
يبقى خلاص مفيش سماح

حِب اللي يحبك
قدّر اللي يقدرك
فوّق للي منك
ياما امنته وعورك

عصام صاصا يتألق بأحدث أغانيه
شيلته ما شالش عنك
ولا عمره يوم قدّرك
في الوش عامل بيحبك
من جواه بيكرهك

امي الحياه
هي الجنه وارضها
قلبي انا بلقاه
حاجه تانيه في حضنها

لما اقول الآه

ملقاش غيرها الجأ لها
ولا تسوى الدنيا
حاجه غير في قربها

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق