ياسمين عبد العزيز: بتحارب كتير والحرب هي السبب في نجاحي.. أنا بتغذى على الأذية - نايل 360

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
ياسمين عبد العزيز: بتحارب كتير والحرب هي السبب في نجاحي.. أنا بتغذى على الأذية - نايل 360, اليوم الأربعاء 8 مايو 2024 01:53 صباحاً

تحدثت ياسمين عبد العزيز خلال لقاءها مع الإعلامية إسعاد يونس في برنامج إسعاد يونس عن تعرضها للحرب منذ أن بدأت تألقها في عالم الفن والتمثيل وخوض بطولات مطلقة لها في السينما، مؤكدة على أن تلك الحروب هي من جعلتها بهذا النجاح وتلك الشهرة.

ياسمين عبد العزيز: بتحارب كتير من تحت لتحت

وقالت ياسمين عبد خلال تصريحاتها لبرنامج صاحبة السعادة المذاع على قناة dmc:  أنا طول الوقت بتحارب ولحد دلوقتي بيحربوني من تحت لتحت مش بس كدة ده انا بتعرض لاذية كبيرة ومش عادية ولا طبيعية ولكن ده كله هو السبب في نجاحي أنا لو مكنش فيه حرب مكنتش زماني نجحت.. أنا بتغذى على الأذية وباخدها كتحدي عشان انجح واضايق اللي بيحربوني.

89d3e1254e.jpg
ياسمين عبد العزيز 

ياسمين عبد العزيز: كان عندي تحدي أن انزل السينما وسط نجوم رجال 

وتطرقت ياسمين عبد العزيز في التصريحات التي رصدها موقع تحيا مصر عن تحدياتها، والتي كان من بينها هو نزولها السينما، حيث قالت بأن فيلم الدادة دودي حقق نجاحات ساحقة، مشيرة إلى أنها اثبتت تواجدها أمام النجوم الكبار الرجال، حيث كانت من أكثر الأشياء التي تزعجها ظلم المرأة في السينما، موضحة:" بحب افلامي تنزل وسط نجوم رجالة وكان عندي تحدي أن أعمالي هي اللي تحقق أعلى إيرادات، وان يكون ليا اسم في السينما وتعبت جدا عشان احقق ده".

2a789efbbc.jpg
ياسمين عبد العزيز 

ياسمين عبد العزيز: بحب أدي مساحة للناس اللي معايا في الشغل 

وقالت ياسمين عبد العزيز أيضا خلال اللقاء إنها لا يفرق معها حجم الدور بقدر ما الذي سيحققه لها، موضحة: مبيفرقش معايا حجم الدور واني لازم أبقى موجودة طول الوقت لازم انا أضحك وغيري يضحك، وكمان ممكن اطلع في مشهدين في المسلسل كله مهمين بس انا اللي اخد اللقطة.

واكدت ياسمين عبد العزيز: اني أدي مساحة لكل الناس اللي معايا ده بينجح الشغل، لكن اللي مش بيشوف غير نفسه بس مبيستمرش.

من ناحية أخرى، كان قد كشفت ياسمين عبد العزيز تصريحات صادمة عن حدوث خلاف بينها وبين احمد حلمي بعد رفضها المشاركة في عمل فني معه، حيث قالت: رفضت أعمل فيلم مع احمد حلمي بسبب 1/8 دستة أشرار لأني اكتشفت إني هنجح فيه اكتر رغم أن فيلم احمد حلمي دوري فيه كان من الجلدة للجلدة ووقتها حلمي زعل وقال ازاي ترفضيلي عمل فني وكدة بس لقيته بعد فترة كبيرة بيقولي أن اكتر فيلم بيحبه ليا هو فيلم ومن دستة أشرار وقتها قولتله شوفت بقى رفضت ليه عشان اشارك فيه.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق