شايل ذنب المتوفي.. اعترافات مثيرة للمطرب عصام صاصا بعد الإفراج عنه| عاجل - نايل 360

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
شايل ذنب المتوفي.. اعترافات مثيرة للمطرب عصام صاصا بعد الإفراج عنه| عاجل - نايل 360, اليوم الثلاثاء 7 مايو 2024 06:32 مساءً

أصدر منذ قليل قرار بالإفراج عن مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا بعد دفع كفالة مالية في تهمة دهس أحد الأشخاص بسيارته على الطريق الدائري، وهو الحادث الذي تسبب في أزمة كبيرة لمطرب المهرجانات عصام صاصا في الساعات الماضية.

أول تعليق من عصام صاصا بعد الإفراج عنه

وبعد الإفراج عن عصام صاصا، خرج مطرب المهرجانات الشعبية في أول تعليق له رصده موقع تحيا مصر، قائلا: أنا طبعا ليا حق الرد بس أنا فعلا تعبان جدا والي أنا في مش سهل ياريت تقدرو دا ولما احس اني بقيت احسن شويه هوضح كل حاجة.

e2e236d893.jpg
عصام صاصا 

وتابع حديثه في منشور كتبه عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: الحمد لله على قضاء ربنا اللهم لا اعتراض ربنا يرحم الراجل إلى أنا هفضل شايل ذنبو طول عمري بس ربنا شاهد على إلى حصل ومحدش هيحس بالي أنا شوفتو وعيشتو الساعات إلى فاتت.

عصام صاصا عن تسببه في قتل أحد الأشخاص: عمري ما أذي حد بس قضاء ربنا 

واختتم عصام صاصا حديثه: ربنا يصبر اهلو ويرحموا وشكرا لكل اخواتي إلى سألو عليا وشكرا لكل الناس إلى دفعت عن عصام وعارفه أن عصام عمرو ما يأذي حد بس دا قضاء ربنا.

4d4d5838ad.jpg
عصام صاصا 

وكان قد ألقت الجهات الأمنية القبض على عصام صاصا في فجر أمس الاثنين بتهمة دهس أحد الأشخاص على الطريق الدائري وأم التحفظ عليه حتى اليوم الثلاثاء لأخذ أقواله واعترفاتها بشأن الحادث، حيث أثبتت التحريات بأن صاصا دهش الشخص أثناء تعديته من الطريق على الدائري.

حودة بندق يدافع عن عصام صاصا بعد القبض عليه 

وحرص صديقه مطرب المهرجانات حودة على دعم عصام صاصا، حيث قال في منشور على حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: أنا كنت عامل حادثة كبيرة علي الدائري، وربنا نجاني منها الحمد لله، والحيوان اللي خبطنا بالعربية من وره كان راكب عربية، نقل طار وموقفش شافنا حتة موتنا ولا حصلنا إيه,  اللي عايز أقولi في موضوع عصام صاصا، أن عصام وقف ومجراش بعد ما خبط المتوفي الله يرحمه ويصبر أهله، فعصام غلبان وطيب بلاش بقي السوشيال ميديا والناس اللي عايزه تعمل تريندات وحاجات بايخة عيب بقي.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق