تفاصيل الحلقة 5 و 6 من مسلسل البيت بيتي 2.. أحداث مشوقة - نايل 360

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
تفاصيل الحلقة 5 و 6 من مسلسل البيت بيتي 2.. أحداث مشوقة - نايل 360, اليوم الثلاثاء 7 مايو 2024 10:51 صباحاً

ازدادت معدلات البحث عبر محرك البحث الشهير جوجل، حول تفاصيل الحلقة 5 و 6 من مسلسل البيت بيتي 2 بطولة النجم كريم محمود عبد العزيز والفنان مصطفى خاطر.

تفاصيل الحلقة 5 و 6 من مسلسل البيت بيتي 2

وتتضمن تفاصيل الحلقة 5 و 6 من مسلسل البيت بيتي 2، موعد عرضهما والمقرر أن يكون غدًا الأربعاء 12 منتصف الليل عبر منصة شاهد الإلكترونية.

3e89ff7bb5.jpg
مسلسل البيت بيتي 2

أبطال مسلسل البيت بيتي 2

وتشمل تفاصيل الحلقة 5 و 6 من مسلسل البيت بيتي 2 أبطالها الذي يرصدهم تحيا مصر وهم كريم محمود عبد العزيز، مصطفى خاطر، ميرنا جميل، سليمان عيد، محمود حافظ، والعمل من تأليف أحمد عبد الوهاب و إخراج خالد مرعي.

441d33fb41.jpg
لقطة من مسلسل البيت بيتي 2

وشغلت تفاصيل الحلقة 5 و 6 من مسلسل البيت بيتي 2 حيز كبير من اهتمام الجمهور، حيث ينتظر عرض الحلقات الجديدة على أحر من الجمر خلال الساعات المقبلة.

أحداث مسلسل البيت بيتي 2

وسرد متابعي العمل أحداث الحلقات السابقة من مسلسل البيت بيتي 2،مسلسل البيت بيتي لذيذ جدا في مشهد قمة الساكازم اللي في الدنيا لما بأشوفه باموت من الضحك، المفروض انهم بيدخلوا فندق ملعون او مسكون و بيكتشفوا ان الليلة اللي اتلعن فيها بتتكرر كل ليلة و علشان يحلوا اللغز لازم يجاروا اللي بيحصل لحد ما يكتشفوا الحقيقة.. المهم جزء من الليلة ان في فرح و ان المعازيم بتجيلهم و هم بيرقصوا في الفرح مع المعازيم فمصطفي خاطر رقص اول مرتين و بعدين  تالت مرة قالوهم جنبي بيوجعني و ما قدرش يرقص، فمنتهي الأريحية علشان الليلة تعدي قام ابن عمه كريم عبد العزيز قاله عنك انت و راح نازل يرقص مكانه و يوجب اصل الليلة لازم تعدي و هم لازم يرقصوا علشان الليلة تعدي.. مشهد يموت من الضحك.

ولاقت أحداث مسلسل البيت بيتي 2 إعجاب الجمهور والذي قال، بعد ما وصلنا لنص مسلسل البيت بيتي الجزء الثاني الجميل فيه انه محافظ علي نفس الحتة اللي بيلعب فيها الرعب الكوميدي، قدر انه يخلق خيوط جديدة ويفتح أبواب تانية للبطلين ونخش معاهم الرحلة تاني ونفس جرعة الرعب والكوميديا متواجدة.. خالد مرعي كل مرة اشيد بيه لانه مخرج حقيقي ممتاز قادر يخضك ويقلقك وبرضه في نفس الوقت بيطلع منها مواقف حلوة تضحك او تتفاعل مع الأبطال في المواقف دي. 

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق