عاجل

ياسمين عبد العزيز تتصدر التريند بعد عرض حلقتها مع "صاحبة السعادة" - نايل 360

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث تفاصيل خبر ياسمين عبد العزيز تتصدر التريند بعد عرض حلقتها مع "صاحبة السعادة" في المقال التالي

أحمد جودة - القاهرة - تصدر اسم الفنانة ياسمين عبد العزيز التريند ومحرك البحث جوجل وذلك بعد عرض حلقتها في برنامج "صاحبة السعادة" مع إسعاد يونس، حيث كشفت ياسمين عبد العزيز خلال الحلقة العديد من كواليس بدايتها الفنية وأيضاً تحدثت عن علاقتها بالفنان أحمد العوضي وسبب انفصالهما عن بعضهم البعض.

b19b71d1d1.jpg

أبرز تصريحات ياسمين عبد العزيز مع "صاحبة السعادة" 

تحدثت ياسمين عن تفاصيل انفصالها من أحمد العوضي قائلة: "مفيش اتنين بيتطلقوا فجأة كدة، أكيد في قبلها مشاكل ..وأكيد فيه ناس قبلها حوالينا بيبقوا عارفين وأكيد حد قال..لكن حبيبتي مفيش حد يعرف الغيب إلا ربنا".

وكشفت ياسمين عبد العزيز عن سبب انفصالها عن أحمد العوضي مؤكدة أن السبب ليس خيانة وأن السبب الأساسي للإنفصال هو سبب لا يمكنها الإفصاح عنه"

وأكملت قائلة: "أنا لا أحب أحمد العوضي ولكن أنا بعشقه، لتعاتب إسعاد يونس: انتى جايبانى عشان أعيط وبتضحكى عليا بحاجات بتوجعنى، ومش عارفة أنا بقيت رقيقة كده ليه ما كنتش كده والله".

81663e79c7.jpg

وأردفت: "أنا مع أحمد لما حبيته اكتشفت إن أنا ماكنتش بحب قبل كدة..اللي حصل قبل كدة في حياتي ده مش حب وإن أحمد أول حب في حياتي، الحب الحقيقي أحمد، أنا عن نفسي عملت استخارة وعملت عمرة وفيه حاجات كدة بتبقى بتاعة ربنا فـ ربنا عايز يمشيني في سكة معينة أنا راضية بيها واللي عايزه يكون حتى لو دي مش رغبتي".

7c5ea31269.jpg

واختتمت قائلة: "يمكن أنا قولت يارب أعملي اللي فيه الخير وربنا شاف إن ده الخير .. لكن أنا عارفة إن أحمد بيحبني وهو عارف إن أنا بحبه"

وكشفت ياسمين عبد العزيز عن إمكانية زواجها مرة أخري قائلة : "أنا طول عمري متجوزة عمري ما كنت سينجل فاللي طول عمره متجوز دا عمره ما بيحس بالوحدة من اول ما كان عندي 18 سنة، اتجوزت لمدة عشرين سنة وطلقت علطول اتجوزت أحمد، بصي أنا بحب الحب وحبيبه ومعرفش ابقى لوحدي بس أعمل ايه بقا في قلبي دلوقتي، بصي اي حاجه يجبها ربنا كويس"

4d78b5d702.jpg

تفاصيل حلقة ياسمين عبد العزيز مع صاحبة السعادة 

 

تعرض اليوم حلقة الفنانة ياسمين عبد العزيز مع الفنانة إسعاد يونس في برنامج "صاحبة السعادة" المُذاع عبر قناة DMC ومن المقرر أن تعرض الحلقة على جزئين حيث أنها تعرض اليوم ويوم الثلاثاء 6و7 مايو وذلك احتفالًا بأعياد الربيع.

 

420f7baf9f.jpg

آخر أعمال الفنانة ياسمين عبد العزيز 

 

تألقت ياسمين عبد العزيز في دراما  رمضان 2023 بمسلسل “ضرب نار”، وشاركها العمل كل من:  أحمد العوضى، ماجد المصرى، هدى الإتربى، سهير المرشدى، دنيا المصرى، إسراء رخا، أحمد غزى، إيمان السيد، بدرية طلبة،  تيسير عبد العزيز، تامر مجدى، والعمل من تأليف ناصر عبد الرحمن وإخراج مصطفى فكرى وإنتاج شركة سينرجى.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق