عاجل

راندا البحيري: أنا زملكاوية مش بحب كلمة متعصبة وعمتي كان مشجعة كروية - نايل 360

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
راندا البحيري: أنا زملكاوية مش بحب كلمة متعصبة وعمتي كان مشجعة كروية - نايل 360, اليوم الاثنين 6 مايو 2024 05:32 مساءً

حلت الفنانة راندا البحيري ضيفة على برنامج تفاحة مصرية، والتي تقدمه الإعلامية مروة عبد المنعم عبر قناة الشمس، والتي تحدثت فيها عن حبها الشديد لنادي الزمالك وسبب ارتباطها بحب كرة القدم.

راندا البحيري: اتولدت لقيت نفسي بحب الكرة 

وقالت راندا البحيري في تصريحات رصدها موقع تحيا مصر منذ قليل: أنا اتولدت لقيت نفسي بحب الكرة، اتولدت لقيت حسام حسن وإبراهيم أنا زملكاوية مش بحب كلمة متعصبةحسن بيلعبوا كرة في النادي الأهلي والاتنين دول هما اللي حببوني في كرة القدم".

2e98ebac9f.jpg
راندا البحيري 

وتابعت راندا البحيري حديثها، قائلة: أنا طفلة ابتديت أتابع والله يرحمه خالي كان بيحب الكرة وبيلعب في نادي الزمالك وعمتي كانت مشجعة كروية جدا، شفت الست اللي بتفهم في الكرة وخالي كان بيوديني النادي وفهمني".

راندا البحيري: مش بحب حد يغلط في النادي قدامي أو يهزر برخامة

وأضافت راندا البحيري: في العيلة نص زملكاوية ونص أهلاوية بس أكتر اتنين خلوني أحب وأفهم الكرة خالي وعمتي وإني اتفرج واستمتع بالكرة، أنا زملكاوية مش بحب كلمة متعصبة لكن رايحة للجزء دا مش بحب حد يغلط في النادي قدامي ومحبش حد يهزر برخامة ممكن اتضايق جامد، وبسافر ورا النادي وبحب أحضر المباريات في الاستاد".

b00546b6ee.jpg
راندا البحيري 

أخر أعمال راندا البحيري في السينما

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال راندا البحيري في السينما فيلم دولارات دولارات، والذي يشارك في بطولته عدد كبير من النجوم والنجمات، منهم: نضال الشافعي، منة فضالي، صلاح عبدالله، هالة فاخر، محمود حافظ، ميدو عادل، مدحت تيخة، ابرام سمير،  راندا البحيرى، امينة، ياسر على ماهر، لوشا، طاهر ابو ليلة، حسن عبدالفتاح، علاء مرسى، صبرى عبد المنعم والمطرب محمد السالم، انتاج ارت ميوزك، مدحت سعد، تأليف طارق رمضان، مدير تصوير وائل يوسف، مهندس ديكور، اسامة الشناوى، استايليست ايمن بخيت، منتج فنى رأفت حسن يوسف، مونتير مينا فهيم.

وكانت قد تحدثت راندا البحيري عن غيابها فنيا، فقالت: كنت بسمع حد بيقول مشوا راندا هو مفيش غيرها وحتى اللي قدامه شايف أنه مش هينفع يغيرني أو أنا أكتر حد يستاهل الدور دماغه بتلعب بردو وبيدوس وراح قعد في شركة إنتاج 3 أيام لغاية ما مشيت من المسلسل.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق